min trevliga kväll

Efter en väldigt fin kommentar av Lilla fröken lydde jag hennes råd och har pysslat om mig själv lite och se där, jag är faktiskt på riktigt bra humör, detta på grund av diverse anledningar:

  1. Ringde Sara som alltid livar upp min vardag, hon är en så sjukt uppiggande människa!
  2. simmade 40 längder (tillsammans med luleå SS och några andra motionärer.
  3. fick en påminnelse av emma om hennes fest på lördag
  4. bokade in en resa till överkalix till snälla, rara, söta anna. vi ska till IKEA i happis också, how sweet is that?
  5. träffade en glad Sarah och Freddy på icamaxi
  6. Storhandlade på icamaxi med min härliga man som alltid ställer upp på mina impulser!
  7. fick en fin kommentar av Linnéa.
  8. fick ett ganska lovande mail ang. praktikplats inom gbgs primärvård

nu ska jag och C titta på
image193

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0