Min VerksamhetsFörlagda Utbildning

Denna dagen har gått åt till att lyssna på en föreläsning om mental träning, simma och klura på praktikplats(VFU). förhoppningsvis kommer jag att lämna landet luleå och dra mig mot göteborg eller stockholm om någon vill ta emot mig, det vill säga. skulle som vilja försöka lära känna någon där nere i söder så man kanske har någon att hänga med ibland men hur skaffar man vänner utan att träffa dom? jag får väl skriva en kontaktanons.
idag bjuder jag på 2 bilder. ena är på min katt och andra är på min hundkompis.

image179

image180

dagens fråga: tycker ni att det är förmycket djurbilder? :)
(om ni gör det så kommer jag nog att ignorera eran åsikt eftersom jag älskar dom allihop så mycket, heh)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0