Mitt träningsschema för veckan

idag är det tisdag och det betyder enligt mina räknekunskaper att det är helg om 2,5 dagar och hur sweet känns inte det? kom just från gymmet och klockan är efter 22. den här veckan kommer inte att ha någon styrsel eftersom jag är gräsänka då min underbara man har emigrerat till Letsi(ligger typ vid vuollerim) för arbete. i morgon får jag som tur är sällskap av Nyströmskan som kommer och hälsar på mig i mitt enkla hem.

Btw, så här ser veckans träingsschema ut:

mån: intervallträning ca 20 min, simning 40 längder[x]
Tis: crosstrainer ca 45min[x]
ons: simning ca 40 längder, promenad ca 30-40min[ ]
tors: crosstrainer ca 45 min[ ]
fre: simning ca 40 längder[ ]
Lör: promenad valfri [ ]
sön: crosstrainer eller promenad[ ]

jag ska försöka att hålla hela veckan efter schemat, det blir ju lättare när C är borta eftersom det är tungt ibland att åka ivåg till gymmet när man har en mysig man hemma :)

Vad ska du träna i veckan?

Kommentarer
Postat av: Emma

Rolig grej: http://www.arrak.fi/sv/ag

2008-02-20 @ 18:36:48
Postat av: Linnéa

jävlar, någon ligger i inför beach-08! nästan så man får dåligt samvete........
min vecka:
Måndag - samba och capoeira 19-21 Tisdag - vilodag
Onsdag - capoeira 19-21 + cykling till och från skolan.
Torsdag - Samba 20-22
Fredag - Vilodag men ska försöka promenera.
Lördag - Vilodag men kanske ska försöka springa en tur.
Söndag - Akrobatik 16-17

2008-02-20 @ 22:26:44
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: maua

linnéa: jag brukar sällan hålla mina scheman till punkt och pricka men dom hjälper mig med motivationen :)
ditt var ju inte heller så dåligt ;)

2008-02-20 @ 22:30:16
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0