Mitt veckoträningschema


Jag har varit ganska duktig i veckan, simmat lite, promenerat och konditionstränat. såhär kommer jag försöka fortsätta min vecka. det kaske verkar strikt men planering fungerar bäst för mig. alla mina pass/övningar är utöver vardagsmotion (promenera till bilen och sånt)

mån:
Simma ca 30 längder [x]
tis: Crosstrainer 20min + 120min promenad uppdelat på två ggr [x]
ons: Simma ca 30 längder [x]
tors: Promenad ca 40 min(allahjärtansdagledigt)
fre: Crosstrainer ca 45 min
lör: Promenad ca 60 min
sön: ledig (C fyller år inklusive bakfylla från klassfesten)

kommer självklart fika lite på söndag eftersom att min man fyller år men det tycker jag är helt ok! maten jag ätit/kommer att äta är typ vardagsmat med lättare produkter och en lagom portion sallad. inget konstigt alls, bara tillräckligt hälsosamt!

vad tycker ni? låter det vettigt?

Kommentarer
Postat av: Slellen

Får ångest bara jag läser det :-P

2008-02-13 @ 20:27:49
URL: http://slellens.blogg.se
Postat av: maua

sellen: varför? tycker du att du borde träna mera? det är väldigt viktigt för mig att ta hand om min kropp, den är ju mitt tempel! :)

2008-02-13 @ 20:44:25
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0