dags att flyga

På fredag åker jag till härliga göteborg att hälsa på min syster och hennes kille + att vi firar mammas födelsedag. det ska bli toppen men som vanligt är jag lite freaked out inför flygningen. Borde ha åkt en sväng under hösten, det blir bättre om jag flyger ofta, men det fanns inte riktigt tid till det. Har varit inne på luftfartsverkets hemsida.
Det  brukar göra mig lite lugnare eftersom dom har väldigt fin information. eftersom att vi läser om mental träning i skolan tänkte jag försöka tillämpa mina kunskaper och skapa bra mentala bilder om flygning.

image157
typ som den här, hämtad från google.se


Innerst inne vet jag ju att allt kommer att gå bra men ibland är det svårt att lita på sitt sunda förnuft. det är så löjligt egentligen, jag vet ju att när jag väl sitter där på planet brukar det kännas helt okej men ändå går jag veckorna innan och målar fan på väggen. det kommer att gå jättebra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är klart det kommer gå bra! Du har ju mamman med dig också :)

Hur ska du göra med eventuell födelsedagspresent? Jag har ju köpt en grej som ligger i byrån i deras tv-rum redan.

2008-01-29 @ 13:53:28
Postat av: maua

hon ska få två "ljusstakar" i glas som man kan sätta saker i, typ stenar eller vad man vill. sen vet jag inte. vad tänkte du?

2008-01-29 @ 16:13:57
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0