Ekolådan

Jag är grymt sugen på att beställa hit ekolådan. man måste beställa minst 10 st lådor för att dom ska leverera hit så just nu sitter jag och funderar på hur jag ska lägga upp mitt förslag för grannarna. hade tänkt prova om dom är med på varannan vecka. Hur ska jag lägga fram mitt förslag?

jag funderar på mixlådan med både frukt och grönsaker:
image136
bild från ekoladan.se


mixlådan var iof ganska dyr (280kr) så det kanske blir fruktlådan eller lilla grönsakslådan i stället. eller baslådan. jag kan verkligen inte bestämma mig! som tur är bor vi på ett område med många lägeheter i varje hus så jag tror att min idé faktiskt kan ha en chans. jag hoppas det i alla fall.

idag ska jag försöka aktivera mig på något sätt, antingen med promenad eller jogging. problemet är att det är snöstorm ute typ. blöt snöstorm. vad gör du idag?

Kommentarer
Postat av: Sophia

allt läsande om ekolådan gjorde mig hungrig!

2008-01-08 @ 20:11:39
Postat av: maua

Haha, bra att nyttiga grejer kan göra dig hungrig :)

2008-01-14 @ 23:25:43
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0