grymma örhängen och inte så grymt pluggande

Chrille spelar need for speed (prostreet) och jag gör allt annat än att plugga.

jag har:
  • svarat på facebookmeddelanden
  • bekräftat min studieförsäkran hos CSN
  • betraktat mina nya örhängen från H&M för 30 spänn
  • kokat lingonsylt
  • läst lite buffé, den kom ju idag.
  • kollat på typ 8 avsnitt two and a half men
  • surrat med sophia
allt detta har varit mycket trevligt och inte ett dugg stimulerande (bortsett från samtalet med min vän). nu då, tänker du plugga nu? nej nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa Sent i november (första muminboken). jag har pluggat i  20 minuter idag, jag har tenta om 2 dagar. det känns sweet.


image146
här är örhängena. helt otroliga :)

Kommentarer
Postat av: Julia

hej, vi ska snart ha en tävling på våran blogg, har du nå förslag på priser? :D ha en bra dag!

2008-01-14 @ 23:35:31
URL: http://juliajosefine.blogg.se
Postat av: Lilla_Fröken

ja precis det jag tänkte. när man blir sugen, vad kan man äta istället. tex popcorn istället för chips osv. tänker ju mest kalorimässigt nu. men allt möjligt du har att berätta är superintressant. men gärna ett inlägg om just godis och snacks..:)

2008-01-14 @ 23:37:49
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Emma

Åh vilken fuck-up jag är!!! Vi skulle ha åkt till Sthlm i fackligt ärende imorgon. Problemet är bara att de vi ska till trodde att vi skulle vara där idag! Om 15 minuter. Jag är i Göteborg och kommer inte vara där om 15 minuter. Jag är på något sätt datumblind och har lyckats boka in oss på tåget på ONSDAG istället för TISDAG. Fan fan fan! Jag hatar när det går åt skogen på jobbet och jag ser oproffsig ut.

2008-01-15 @ 09:47:03
Postat av: maua

Julia: Nej det har jag inte.

Lilla fröken: Jag ska knåpa ihop ett inlägg, just for you, om jag hinner ikväll :)

Emma: aj, aj! Vad jobbigt när man har kollat fel. ingen panik, det var ju ett ärligt misstag. jag menar du är ju exemplariskt duktig annars så jag tror dom förlåter dig :)

2008-01-15 @ 16:15:29
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0