HangUps

Jag har väldigt lätt att få hangups på saker till exempel tv-serier. jag måste i princip streck-se dom eftersom annars går jag bara runt och tänker på vad som kommer hända. en annan hängup just nu är böcker. jag måste läsa minst varje dag och det är inte bara för att boken är bra utan även för att jag vill hinna läsa så många andra böcker. det börjar kännas lite sjukt faktiskt .

när jag var yngre hade jag ofta mat-hangups som t.ex. guacamole, potatis, fetaost, mandariner, mm. alla vid olika tillfällen. nu är det mest hangups på annat.

TV-serier jag har haft extrem hangup på:
  • Scrubs (alla säsoger)
  • Despetade housewives (alla säsonger)
  • Sex and the city (alla säsonger)
  • Twin Peaks (alla säsonger)
  • My name is earl (säsong 1 & 2)
  • Greys Anatomy (alla säsonger)
  • O.C (säsong 1-3)
  • Veronica Mars (alla säsonger)
TV-serier som jag kommer få extrem hangup på:
  • Carnivale
  • six feet under
  • gilmore girls
  • dexter
  • Heroes (har jag bara lite hangup på men när s2 kommer drar det nog igång)
  • L-word
  • two and a half men
TV-serier som jag förmodligen aldrig kommer att se:
  • Painkiller jane
  • Jericho
  • the closer
  • CSI (NY, miami. Las vegas är okej)
  • Days of our lives (tappade tråden för ca 8 år sedan)

Vilka är dina likes och dislikes gällande tvserier?

Kommentarer
Postat av: Catti

Åh, fetaost! :D

Nej jag kommer inte på den. Känns faktiskt rätt så onödigt när jag ändå inte ska dit igen, och jobbigt att stressa upp sig inför. :)

2008-01-09 @ 13:04:44
URL: http://www.catti.se
Postat av: maua

Hehe, jag förstår. synd, men jag förstår ;)

2008-01-09 @ 13:23:49
URL: http://maua.blogg.se
Postat av: Jonna

Ja de e väl så:)
H*n e beräknad 10 maj så de e 4 månader kvar nu:D

2008-01-09 @ 14:55:22
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: maua

jonna: jag förstår att du längtar alltså :)

2008-01-09 @ 16:47:25
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0