Julen och nyår har passerat

jaha, då var det klart. julafton - check. jag fick min eftrlängtade fjällrävenjacka som krävs för att klara luleås kalla vinterhalvår. vi brukar faktiskt ha snö 6 månader om året! fick även en massa annat fint. en annan mycket uppskattad present var det här halsbandet jag fick av min man. katterna är designade av operasångerskan Katarina Fallholm.

image118

katterna symboliserar så klart mina egna älsklingar.



By the way, Its me birfday i morgon, ni får gärna gratulera mig här på bloggen! det blir kalas på lördag med en lite anorlunda tårta, möjligtvis n devilscake eller något annat chokladigt :) hoppas alla jag bjudit vill komma, presenter är inget jag förväntar mig!

istället för present ska jag få, av killen, en heldag med början på quality hotell-frulle. sen kommer det hända mer saker under dagen men jag vet inte riktigt vad... återkommer i morgon med mera information.
har redan fått presenter av mamma, pappa och syrran eftersom vi nog inte kommer att ses på min födelsedag så vi firade den igår med oxfile, hasselbackspotatis och chokladmousse med hallonsås. fick jättefina gardiner, en dataväska som var superfin och lite annat smått och gott. av syrran fick jag bara saker från NY vilket var superkul, hur gulliga grejer som helst.

ska försöka fota lite mer nu så ni får se lite bilder. förresten, vad vill ni se bilder på?

nu blir det mer greys anatomy (S4 E4), jävla deppserie.

Kommentarer
Postat av: Raur

vad fint halsband!!

2008-01-02 @ 22:37:48
URL: http://raur.se
Postat av: maua

Tack, lite dålig bild men jag älskar det! :)

2008-01-02 @ 22:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0