Sicko

Idag hade vi en viktig föreläsning i skolan. Det är jättfint väder. det är fredag. jag skulle träna idag. vi skulle gå på bio ikväll. självklart blir jag sjuk. det känns lite... sådär.
så här ser jag ut just i skirvande ögonblick:

image154

sitter i soffan med skitigt hår, dunsockar och katt. febrig och jävlig.

image155
katten joinar. han är min ständiga vapendragare. ninja har emigrerat till sovrummet.


till råga på allt har jag en lindrig version av nackspärr. crapcrapcrap. någon som vill byta liv med mig idag?
nu ska jag läsa en bok till skolan, den heter "friskare arbetsplatser".



Who am I kidding? jag ska ligga i soffan och kolla på two and a half men tills jag stupar.



Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, men det är ändå mysigt att ha en katt... eller två.

2008-01-25 @ 13:23:09
Postat av: maua

jo, me like kat. wtf, omg. jag har sovit ca 12h i natt och nu har jag sovit 2h till. febern stiger, this no good :/

2008-01-25 @ 15:20:26
URL: http://maua.blogg.se
Postat av: Sarah

Stackare. Visst känns det jävligt när planerna förstörs av ens egen kropps idioti... :( Krya på oss, så vi kan promenera sen :)

2008-01-25 @ 20:13:00
Postat av: maua

Sarah: ja, hela helgen var typ inplanerad :(
precis, vi får skynda oss att bli friska! :)

2008-01-26 @ 10:34:08
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0