min fjälltripp

Imorgon klockan 9.30 åker jag och mina kära iväg till Kaisepakte (utanför abisko) för att semestra under helgen. Det är uppladdning som kommer att utövas större delen av tiden vill jag lova. Kameran hänger med så klart, jag ska försöka fota väldigt mycket eftersom det är så himla fint där uppe! Aktiviteterna utöver uppladdning av batterierna som kommer att försöka  hinnas med är följande:

  • Fjällvandring (lämmelskådning för min del)
  • fotografering
  • Fiske
  • hjortronplockning om dom är mogna (troligtvis inte)
  • grillning
  • bokläsning

Jag längtar massvis, det ska bli skönt att slippa stan. Emigrera ett tag. därför kommer bloggen att ligga på is fram till och med söndag men bi får gärna titta in ändå, kanske läsa något gammalt inlägg eller bara klicka runt. Annars är jag tillbaka söndag.


ett extra tack till bästa kattvakten i stan, Sarah!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Självklart, kissarna är ju så mysiga :)

2008-07-10 @ 19:38:30
URL: http://sarahyj.blogg.se/
Postat av: maua

nå, det tycker jag med :)

2008-07-13 @ 16:47:56
URL: http://maua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0