Min montering

Gud vilken helg! Som planerat for vi till ikea i söndags och det kalaset brakade loss på över 5 lax men det var rätt väntat faktiskt. Vi köpte ett nytt skrivbord, byrå och en jättespegel plus lite annat krafs. Nästa projekt är en ny tvbänk. igen, haha. Snälla pappa och Mattias har varit här och monterat upp spegeln i betongväggen vilket var lättare sagt än gjort kan jag säga, tre st borrar gick sönder! Ska definitivt lägga upp bilder på allt det nya, tyvärr inte idag. Jag är på tok för trött.


På fredag ska vi ut
på ett litet äventyr, jag, C, syrran och Mattias. Vi ska åka upp till Abisko, eller snarare en bit utanför. Programmet kommer att bestå av fiske, vandring och en stor dos chill. Jag lovar att fota en massa, det är nämnligen väldigt vackert där uppe.


Nu blir det tyvärr
sängen, jag ska som vanligt upp tidigare än tuppjäveln.

Kommentarer
Postat av: marie

jag vill också åka till abisko, fuskigt :) och jag längtar efter att få se spegeln å det där :)



puss och kram

2008-07-07 @ 22:15:14
URL: http://marie86.blogg.se/
Postat av: maua

Ja, men när ska du hälsa på mig och titta på alla vackra ting? snarast tycker jag! :)

2008-07-08 @ 10:38:23
URL: http://maua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0