min motionsrunda

Har just varit ute och sprungit i regnet, först runt mjölkuddsberget (utsidan), sedan elljusspåret. att springa i regn är så himla skönt och svalkande, det är bara starten som är jobbig. Jag sprang hela sträckan utan att stanna eller gå, förutom en gång som var helt ofrivillig. Jag sprang i godan ro, kanske lite för avslappnad för mitt eget bästa, ner för en backe då det helt plötsligt hugger till i ena foten. med ett "oufh!" ligger jag raklång på barken med uppskrapat knä, trasiga byxor och jordlera över allt. det var en stenjävel som stack upp och gjorde en fällning på mig, livsfarligt!

Idag ska jag laga lax med röda linser och quinoa till min man för att jag är ledig. han har tagit så himla bra hand om mig hela sommaren när jag har jobbat så mycket!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Bra jobbat! Jag tänkte också ge mig ut i regnet snart... men jag ska akta mig för stenar ;)

2008-07-22 @ 15:43:34
URL: http://sarahyj.blogg.se/
Postat av: maua

jo gör det, jag har rätt ont i mitt lilla knä.

2008-07-22 @ 17:05:35
URL: http://maua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0