Min veckovägning

 Viktnedgång: -0,1 Kg


Det är faktiskt bättre än ingenting med tanke på hur mycket skit vi åt förra veckan. Sprang bara två gånger men promenerade i alla fall dom flesta dagarna. Jag funderar på att lägga upp en plan för veckans träning eftersom jag inte kan springa något fredag-söndag. Min tanke är ju att springa minst tre gånger i veckan nu under sommaren så det är väl lika bra att lägga upp en plan. jag inser just i skrivande stund att för att hinna springa tre gånger denna vecka måste jag ut tisdag, onsdag och torsdag. vi får se hur det blir med det. kanske satsar på två gånger den här veckan också, det känns lite väl optimistiskt med tanke på att det finns mycket annat jag också måste hinna med.

Jag tänker inte så
jättemycket på hur min kropp har förändrats under det senaste halvåret förutom att kläder och sånt har blivit för stora. men en sak är jag totalt fixerad vid; mina nyckelben. Jag känner på dom jätteofta, för att se om dom är tydliga. Jag tittar på dom i spegeln för att se om dom syns. helt sjukt. jag antar att det är för att jag alltid har tyckt att nyckelben som är lite framträdande är ganska fint och för att jag själv aldrig haft det. det är som ett tix, jag gör det utan att jag själv märker det. så om du ser mig gå och "ta strypgrepp" på mig själv så vet du varför. helt sjukt.

Har du någon lite konstig egenhet?

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu när du säger det så har jag faktiskt märkt att du brukar stå och hålla handen så ibland, vad knasigt:)

2008-07-08 @ 13:16:05
URL: http://regalo.blogg.se/
Postat av: maua

visst är det? :)

2008-07-08 @ 14:10:25
URL: http://maua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0