Mina bilder

här kommer en liten minikavalkad av bilder från senaste veckan, jag har så mycket att göra hela tiden så jag hinner knappt skriva alls. men snart går jag ner till halvtid så då kanske det blir lite bättre. jag har förresten en liten fundering angående bilduppladding på blogg.se. gillar man bäst att det är stora bilder direkt eller vill man ha miniatyrer att klicka på? jag gillar lite olika beroende på vad det föreställer och så, oftast blir det stora. Idag tror jag att det blir att testa mini:




  1. Mitt nyfärgade hår
  2. Min älskade morfar
  3. Nyplockade åkerbär
  4. Rambo badar i älven

Kommentarer
Postat av: Sophia

jag gillar verkligen Maya som blondin!:)

2008-07-31 @ 03:21:57
Postat av: maua

thanx, jag tycker att det känns rätt bra :)

2008-07-31 @ 10:50:39
URL: http://maua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0