mina kommande auktioner

Snart ska jag auktionera ut två par skor på tradera, det första jag någonsin lägger ut där. Har ni några tips? jag funderar på att lägga ett utropspris på en krona men det känns ju lite nervöst. tänkte i alla fall att ni skulle få chansen att se skorna först!



skorna är i storlek 3 (UK size) vilket typ är strl 35 skulle jag tro.
Helt oanvända eftersom dom är för små.
Frakten kommer att gå på 55 kr (skrymmande brev upp till 1000g enl. postens tabell)

Är du intresserad är det bara att höra av sig på [email protected]
Annars kommer jag länka till tradera näe skorna läggs ut.

Kommentarer
Postat av: marie

dem till vänster är ju sjukt snygga, synd att dem är för små :( för mig är dem ännu mindre eftersom jag har mycket större fötter än dig också:) jobbar du hela tiden nu eller??

puss och kram

2008-07-19 @ 11:51:08
URL: http://marie86.blogg.se/
Postat av: Marie Lillan

Ååå maya, dom är ju svin fina båda två, är dom marie små? :)

2008-07-20 @ 06:33:53
Postat av: maua

Marie: Jag vet, jag älskar dom. mja, jag jobbar rätt mycket men jag är ledig i bland ;)



Lillan: det är mycket möjligt, jag får ju banne mig inte ens på mig dom. du kan få testa om du vill :)

2008-07-20 @ 09:45:14
URL: http://maua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0