min bitterhet


Just nu är världen
inte speciellt vacker. Jag är less på väldigt många saker, det mesta är kanske petiteser men det stör mig ändå. det värsta är att jag inte kan skriva om någon av alla sakerna för antingen kan det skada någon annan, mig själv eller ett företag. Jag har alltid tyckt att lösenordsskyggade inlägg är för fegisar men just nu känns det väldigt lockade faktiskt. Jag vill ju berätta för alla er, ni som är mina riktiga vänner om alla små skitsaker som stör så att ni kan berätta att sllt ordnar sig. men jag kan inte, jag vet nämnligen inte hur man gör när man lösenordsskyddar. därför får det räcka nu.

Jag planerar att
somna på soffan tills C kommer hem. vill inte ligga ensam i sängen. gud så tragiskt.

Kommentarer
Postat av: Katta

jag förstår precis, en del saker vill man säga men kan inte eller inte vill.



2008-06-11 @ 23:13:26
URL: http://www.gummsi.se
Postat av: Linnéa

jag känner precis som du ang. lösenordsskyddat. å ena sidan tycker jag att kan man inte låta alla läsa kan man skita i att skriva, men å andra sidan så vill man skriva av sig men inte fläka ut sig för alla...

2008-06-13 @ 00:07:35
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0