Min bloggflytt

Jag är en uppmärksam person i vanligt fall, jag märker saker rätt fort. inte i det här fallet dock, jag flyttade inte min egen blogg för än igår. jag har som inte orkat engagera mig så mycket i det här med blogg.se, andra skriver om det och jag orkar inte läsa. men nu är den flyttad i alla fall!

Idag är det också jättevarmt
och soligt, jag ska försöka ta mig ut en sväng, kanske till stadens gator och torg måntro? det lär ju vara smockat eftersom det är examen idag, lastbilar åker väl runt med flak överfyllda av små studenter. jätteroligt för dom, intetsägande för mig. jag har ju redan gjort min student.

Kommentarer
Postat av: Katta

Ja, 4 kg är ingenting! :)



Man ska inte tänka så långt, man ska ha delmål istället och glädjas åt det man klarar, annars känns det så långt ifrån, men nu är jag nu nästan klar, nu vet jag målvikten :) det känns så roligt, speciellt nu när jag flyttar till mallorca om 1 vecka bara :)

2008-06-05 @ 16:05:53
URL: http://www.gummsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0