Min nygamla garderob

har vågat mig på att prova lite gamla kläder som tidigare varit för små under dom senaste dagarna. jag har verkligen fått många glada överraskningar för jag kan faktiskt ha det mesta igen, byxor, BHar, you name it. Att brösten blir mindre  när jag går ner i vikt känns jättebra. visst, jag är en person med naturliga kurvor (som det så fint heter) men att ha storlek 75 E eller DD är faktiskt inte så kul. Jag skulle absolut tycka att det räckte om jag hade typ C eller D, då kanske man skulle ha lite mindre ont i ryggen. Nu kan jag ju iof ha mina gamla BHar som är D-kupa men det är lite gränsfall än så länge.

Nog tjatat om bröst nu, dax för lunch!

Kommentarer
Postat av: - Paula

Kul för dej :)

2008-06-04 @ 11:53:48
URL: http://pa0u.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag skulle absolut kunna tänka mig att operera brösten. Inte lägga i något, det skulle ju bli sjukt. Men typ lyfta dom, man kanske inte kan göra det utan att stoppa i inlägg. Men det är absolut en grej jag kan tänka mig att göra, särskilt om man skaffar kids. Det är faktiskt inte mitt fel att jag har skitstora tuttar som kommer hänga till magen snart.

2008-06-04 @ 19:08:19
URL: http://kompiskrubb.wordpress.com
Postat av: Emma

PS. Köpte ett par nya träningsbyxor idag. Känns helt rätt med en lite tajtare modell och bara ben. Även om mina lår inte är to die for direkt... Däremot missade jag träningen eftersom jag köpte byxor. Det var lite synd.

2008-06-04 @ 19:09:25
URL: http://kompiskrubb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0