Min tur på båten

Helgen har varit rörande trevlig. fredagen bestod av ett besök i Alviks fäbodar med korvgrillning tillsammans med min man, elina och robert. lillhunden var ju så klart med! vi mös på ganska länge faktiskt, tiden bara rann iväg! Lördagen användes för att grilla hos Emma, vi drack och åt som om det var det sista vi gjorde. till efterrätt fick vi en helt gudomlig chokladcheesecake  = det bästa av två världar. Efter det drog några utav oss till båten, jag har nog aldrig blivit så uppraggad i hela mitt liv på samma kväll. En kille gjorde ett ganska fint försök, han sa "vad mycket folk det är","mm"sa jag. " du var väldigt söt ikväll" sa han. "tack" sa jag. dom andra raggningarna bestod mest av händer och skrev som trycktes mot en, haha.


jag och elin på båten



Nu ska jag se mitt bästa "mat"program, Leila bakar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0