Min veckovägning


Viktnedgång: -0,4 kg
Total: - 9,4 kg

Självklart är jag jättenöjd
eftersom jag har fått sitta  stilla hela helgen då jag har varit sjuk. Det är skönt att se att det fortfarande går neråt om man så säger. Många börjar fråga om jag inte har nått min målvikt snart och ska jag vara ärlig vet jag inte. Jag har ju ett delmål till den 27 juni som jag förmodligen inte kommer att hinna till, men efter det har jag inte tänkt längre faktiskt. hur vet man när man är klar? var gör man när man är klar? jag har ju aldrig tagit mig så här långt förr, så jag vet faktiskt inte. Nåja, det ska säkert lösa sig!

Har nu sett färdigt
alla säsonger av gilmore girls och det känns faktiskt lite tomt, dom har ju hängt med så länge nu. Därför börjar jag se både dom senaste av greys anatomy och six feet under från säsong 1, så jag har något nytt att se fram emot! serier, serier - underbara serier.

Kommentarer
Postat av: Amaranth

Vad duktigt :) Hur lång tid tog det att gå ner så mycket ?

2008-06-16 @ 15:15:55
URL: http://amaranth.devote.se/
Postat av: maua

Det har tagit ungefär 6 månader.

2008-06-16 @ 18:05:38
URL: http://maua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0