Mitt värmeslag

det är svinvarmt här och klockan är inte ens före tio. det måste ju betyda att det faktiskt är sommar på riktigt nu. pappa skulle sätta ut guldfiskarna i deras utedamm igår, det var 18 grader i vattnet så dom ska ng klara sig. "grabbarna" längtar säkert tillbaka till sin lilla damm.

Jag, mina vänner,
hade tänkt försöka kuta elljusspåret ganska snart. risken att jag kommer dö av värmeslag är ganska stor men jag tror att det är värt ett försök i alla fall. har träningsdag idag men jag har verkligen ingen lust att ställa mig i gymmet och slita i vikter när det är så fint väder. Har haft två riktigt  tunga dagar nu med skola och sen jobb. har inte varit hemma mycket kan jag säga, mest för att sova faktiskt. men det blir det snart ändring på eftersom vi är lediga på Sveriges nationaldag!

image346


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0