Min att-göra-lista

Sen jag vaknade har jag lyckats strukturera upp i princip hela dagen, inte bara för mig, utan för min man(som just nu sover) också!
vill ni se vad vi sa göra idag? klart ni vill!


10.35 - äta frukost
11.00 - gå ner till tvättstugan och boka tvättid
11.07 - åka till stan och leta pilotbrillor till C
12.15 - åka till mamma och pappa och mata deras fiskar
12.35 - handla lite (kyckling, frukt, vit choklad, grädde)
12.59 - städa lägenheten och kanske tvätta om det fanns en tid idag
14.15 - plugga
14.40 - kolla på gilmore girls
16.00 - duscha
17isch - Carro kommer över på middag
sen får man faktiskt göra vad man vill, kanske kolla på du är vad du äter! ;)


Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Emma

Grädde och vit choklad - det låter som någon slags påskefterrätt. Vad blir det för gott? Du kan ju tvätta hos mamma och pappa om det är kris :)

2008-03-20 @ 11:09:27
URL: http://kompiskrubb.wordpress.com
Postat av: maua

det blir en påskgino idag faktiskt! fruktigt och gott.
tro det eller ej, men jag fick faktiskt tvättid dag 12-17.00 så vi är igång och tvättar för fullt!

2008-03-20 @ 16:28:15
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0