Min dröm (om bjenna)

Jag orkar inte längre, jag gör verkligen inte det!
har drömt mardrömmar i natt också, den här natten var det kissarnas tur att råka illa ut...

jag skulle åka ner till göteborg (den här gången också) och katterna skulle följa med. Syrran bodde mitt ute i skogen i något som påminde väldigt mycket om norrbotten i januari, det var mörkt hela dygnet och metervis med snö. eftersom hon är allergisk mot katterna fick dom bo i en skogsdunge bland all snö. det var jättehemskt, dom satt på samma ställe och bara frös och frös, stackarna. tillslut tyckte vi så synd om dom så vi tänkteatt vi skulle åka ut med bilen och hämta dom, me när vi kommer dit anländer även en stor björn som börjar jaga katterna. Marvel springer in i bilen med ett släptåg av två till katter som ser exakt ut som marvel också men ninja hinner inte utan måste springa in i skogen. björnen hinner i fatt henne och jag ser ur hon blir mos. sen vaknade jag.

som tur var låg lilla ninja i min fotända och var så trött att hon inte ens orkade purra "godmorgon" som hon alltid gör utan lyfte bara på ena ögonlocket för att sedan somna om. 

image233
pluttis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0