Min Feberdröm

det märks att jag är lite sjuk just nu;

jag hade kommit ner till gbg för att bo där hos syrran (under praktiken), mamma och pappa var också med första helgen. som vanligt gick vi en runda på stan, ner på ett jättestort H&M.
jag hittade en massa saker so jag skulle köpa, plus att jag skulle köpa ett litet halsband till syrran(som spelade upp en kortfilm om en kanin). när vi kom fram till kassan var killen jättedryg och sa att vi måste vänta en stund, han stod och snackade med någon kollega.
då tyckte syrran att det var en bra idé att bara gå ut med alla grejerna och låtsas som ingenting eftersom han hade larmat av alla grejerna redan, och jag hängde på så vi snattade för typ 1000 kr.
både syrran och jag fick så sjukligt dåligt samvete, verkligen som om man dödat en kattunge typ. Jag gick tillbaka till H&M dagen efter, som då låg i pontusbadet, med vatten och allt, och betalade alla sakerna.


vad har vi för sensmoral i den här drömmen då? jo, man ska inte snatta.

Vad har du drömt för konstigheter?

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu uppdaterat :)

2008-03-14 @ 19:53:20
URL: http://kompiskrubb.wordpress.com
Postat av: maua

awsome! det lät gott :)

2008-03-14 @ 23:00:39
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0