Min Glenn Killing

Minns inte om jag har nämnt det men jag, Chrille, Joel och Frida har varit på Henrik Schyfferts, the 90's - ett försvarstal, ikväll. Jag blev väldigt glatt överraskad måste jag säga. Förr i världen (typ 90-talet) var Henrik inte så speciell. Han var en kille i Killing-gänget, lite som en sideshow-bob. Glenn Killing har definitivt växt, nu har han härliga skämt, djup självinsikt och prickar bullseye i min humor. Tack Henrik, det här var kul.

Blev dock lite besiviken på en sak. Innan vi skulle åka kollade jag igenom alla mina favoritbloggar som vanligt och när jag går in på Schyferts så ser jag till min fasa att han har lagt ner. VA? varför då? hans blogg är ju relativt ny men har ändå klättrat högt upp på listan bland sveriges mest lästa bloggar. hm! säger jag bara. HM!


Henrik, jag gillar dig ändå så därför lägger jag ut en idolbild på dig.
(jag har snott den från din blogg, HA!)
image245


förresten, kolla in Marvel när han var kissebebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0