Min ickebefintliga viktnedgång.

4 kg verkar vara det magiska talet. jag kan inte gå ner mer än 4 kg, sen stannar det av. det spelar ingen roll att jag tränar 6 ggr per vecka eller att jag äter bra 90% av tiden, det stannar av ändå. jaha vad gör man? ger upp? Nej, man tar i ännu hårdare. nu blir det små portioner, inget onyttigt och ännu hårdare träning.

Mina riktlinjer
  1. Drick mer vatten
  2. ät mer frukt och grönt
  3. ät mindre portioner, mätt blir jag ändå
  4. träna med 100% motivation
  5. promenera mer
  6. utsätt dig inte för frestelser
  7. tyck om dig själv och var stolt över dina prestationer

Min träningsvecka

Mån:
Simma 40 längder + promenad 90 min fördelat på två rundor
Tis: Aerobic 60 min
Ons: Simma 40 längder + promenad
Tors: Spinning + core 60min
Fre: Simma 40 längder + promenad
Lör: lättare promenad
Sön: Spinning 60 min + lite styrke i gymmet


just nu är jag bara arg, jag ska kunna sånt här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0