Min killes drömprat

Hittade det här på gamla bloggen, C pratade rejält i sömnen.
läs och begrunna!


Maya:
jag ska åka nu..
Chrille:jag måste hitta den...
M:vad är det du ska hitta?
C:kniven...
M:varför?
C:så jag kan heja...
M:på vadå?
C:TVn
M:är det något program?
C:nej.
M:men varför ska du då heja på TVn?
C:den ska förstora upp.
M:vadå?
C:Vattenkräftorna.
M:vad gör vattenkräftorna då?
C:det ser faktiskt ut som om dom har fest.
M:vad för fest?
C:en menbra
M:va?
C:men om du typ jagar en elefant om du är en mus, vilket inte är så troligt då, så är det en speciell knapp du trycker på...
M:vad gör knappen då?
C:det skulle vara att han säger något.
M:vem?
C:den du trycker på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. vad roligt :P

2008-03-14 @ 23:36:49
URL: http://www.sofiaandremo.blogg.se
Postat av: maua

jo, han blir helt koko när han pratar i sömnen :)

2008-03-15 @ 11:33:49
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0