Min misslyckade kväll

Vad hände egentligen? allt var ju bra för två timmar sen.

hela dagen har varit jättebra, har hängt hos Joakim och snackat strunt, hur trevligt som helst. sen blev det till att åka hem och äta gott, lax och potatis, trevligt det med.
Sen rasade allt. Det känns som om någon tappat mig i golvet. Jag fattar inte varför jag blir så här; apatisk, självömkande och allmänt sur och deppig.


please, cheer me up!


Veckans träning blir följande:

Ons: promenad 06.00 före frukost, simma valfritt antal längder
Tors: 30 min crosstrainer
Fre: Simma 40 längder
Lör: Promenad
Sön: spinning

tar det lite lugnt så här första veckan efter sjukdom, sen blir det åka av ska ni veta!

Kommentarer
Postat av: Emma

en del kvällar är det lika bra att man bara går och lägger sig. det brukar vara bättre nästa morgon :)

2008-03-25 @ 23:48:27
URL: http://kompiskrubb.wordpress.com
Postat av: maua

jo, jag gick och la mig tidigt fast innan passade jag på att gnälla lite på chrille att han inte hade bytt i kattlådan än. det kändes bra ;)

2008-03-26 @ 12:52:12
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0