Min obsevation

Idag när jag och C satt och fikade på mat och prat fick jag ofrivilligt höra en lustig kommentar: "alltså vi måste gå nu, det är så varmt här. stolarna ger mig så jävla mycket rövsvett!" Varpå killens kompisar höhö:ade lite instämmande. Innan jag skulle börja prata om rövsvett på ett fik, alltså. Dessutom så var det väldigt hög ljudnivå inne på fiket plus att vi inte ens satt brevid dom så han sa det ju ganska högt dessutom. Karlar alltså!

Ikväll blir det persisk middag på Zan och sen bananglass hemma med Fire, walk with me på dvd (tack joakim!). Jag tror att jag ska äta Noon och Kebab som vanligt(=kyckling och oxfile med grillade grönsaker och ett stort bröd).

Just nu sitter C och tattuerar låtsashud(övning ger färdighet) så det låter illa som faan. bäst att hitta på något så man ite blir tokig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0