Min Paneldebatt

Dagen har varit bättre idag faktiskt. Pluggat lite, lunchat med kock-anna och simmat och morgonpromenerat med Sarah. Allt har flytit på, precis som det klorförgiftade vattnet i pontusbadets simbassäng. Mitt vatten däremot, är klart och rent idag, kanske det ligger något gammalt plåster på botten, men vem bryr sig?

Göteborgsresan börjar närma sig med stormsteg nu, har inte varit ett dugg nervös nästan fram tills idag. det var som att en blixt slog ner rätt i skallen på mig då jag kom på att "jag åker ju om en och en halv vecka!", paniken han stråla ner efter ryggraden men jag lugnade mig rätt fort. det är ju en tidsbegränsad tripp, jag kommer ju hem men fan vad jag kommer sakna min man och mina katter. Åh, älsklingar, glöm mig inte!

Imorgon har vi paneldebatt som examinationstillfälle i arb.miljö och stress-kursen, hoppas jag inte gör bort mig...

Kommentarer
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-03-27 @ 09:02:34
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: maua

Mandiz, tack för det! ha en bra dag du med :)

2008-03-27 @ 15:59:29
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0