Min seger

Maya-StiL 1-0
fick ett lite buttert svar idag som såg ut på detta vis:

Hej Maya
De bokningsregler som vi har kan man läsa när man går in på bokningssidan, så alla som bokar pass via den bör läsa vad som gäller. Eftersom det är första gången som du har blivit avstängd så kommer jag att ta bort spärren, det är något som vi brukar göra för alla kan ju göra fel och missa hämta ut bokat biljett.
Avgiften för att lösa spärren för ett missat pass är annars 50 kr.

Shasam! pow! segerns sötma smakar fint idag. IN YOUR FACE!

Men allvarligt, jag tycker faktikt inte det var mer än rätt. det roliga var att hon ignorerade min fråga om man kunde säga upp sitt kort. nåja, jag han ändå lugnat mig så jag kanske tränar klart där tills kortet går ut.
men segerns sötma, den smakar fint!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0