Mitt förbannade gym

Hej,
Du dök inte upp på din bokade aktivitet och har nu blivit avstängd.
Aktiviteten som avses är:

080304 17:00 Aerobic 1

Enligt våra bokningsregler blir du avstängd efter 1 missade aktiviteter.
Avstängning innebär att du inte kan boka eller passera in i anläggningen.
Du kan häva avstängningen genom att betala en avgift på kr i receptionen.

Med vänliga hälsningar
StiLSportcenter



Detta mail välkommnades jag just av. jag trodde nämnligen att jag bokat aerobicen i morgon eftersom anna skulle komma idag, hade tänkt samköra simning och aerobic. Dom vill att jag ska betala 50 kr eftersom jag bokat fel. jag säker bara fuck'em, det kan dom fetglömma. Jag hoppas verkligen att dom informerar sina nya kunder om att dom har en fittig jävla regel som säger att utöver de 3500 per år man ska betala så stänger dom av en om man inte betalar 50 kr straffavgift om man inte kommer på ett pass. Så nu varar jag alla luleåbor, på StiL är det inte mänskligt att fela, då straffas man! detta är fanimej inte ett hälsosamt synsätt.

Har mailat dom nyss, få se vad utsugarna svarar...

Kommentarer
Postat av: Carro

Va!! Är det sant, vad komiskt. Vad är det för fjantig regel? Måste nästan kolla upp så inte Inpuls gör samma sak, så många pass som jag bokar och inte går på, haha ^^

2008-03-05 @ 00:14:07
URL: http://regalo.blogg.se
Postat av: maua

Jag vet! om någon hade vanligt vänlig nog att informera mig om detta hade jag aldrig ens skaffat ett gymkort där. vilken fuling alltså.

2008-03-05 @ 10:13:46
URL: http://maua.blogg.se
Postat av: Higge

Vilka smutsiga girigpittar!

2008-03-05 @ 10:57:38
URL: http://higge.blogg.se
Postat av: Carro

Ja, du måste berätta sen vad dom svarade på ditt mail :)

Visst är henki söt, och jag är bara ond mot han ibland, att han står ut :-) Haha jag ska försöka förbättra min svarteknik, men nu har jag gjort mig så bekväm vid att ha på ljudlöst, eller med vibratorn på bara :O

2008-03-05 @ 11:39:20
URL: http://regalo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0