Mitt förlorade kilogram

även fast jag levt som en slusk i min egen febersvett hela helgen samt ätit en massa junkfood eftersom jag inte klarat av att laga mat så har ett helt kilo runnit av, jag är sjukt tacksam för det! minus gillar vi. misstänker dock att det kommer att bli bakslag nästa måndag, eftersom att det brukar bli lite förskutning beroende på hur jag lever och så.
en dag i taget så vet jag det löser sig, ska försöka att äta bra nu när jag inte kan träna på ett tag så den här positiva kurvan håller i sig!


Har sett aldeles för mycket gilmore girls dom senaste dagarna då ag egentligen borde ha pluggat men det är ju helt gudomligt bra, fatta vilken relation dom har. I love, love, love!

image234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0