Mitt seriösa träningsschema

Ännu en vecka har gått, jag har följt förra träningsschemat rätt bra med tanke på att syrran varit här(vill ju träffa henne hellre än att träna), missade bara ett pass idag. Den här veckan kommer jag att öka på lite, känner att jag borde klara det!

Mån:
Spin/core 60min + simma 40 längder (det har varit en mycket trevlig helg)
Tis: Aerobic 60 min
Ons: Simma 40 längder
Tors: Spin/core 60 min
Fre: Simma 40 längder
Lör: Ledig(=promenad)
Sön: Spinning 60min alt. crosstrainer 45 min

Någon dag ska vi äta fläskpannkaka gjord på dinkel och grahamsmjöl, lite mer hälsosam köttfärsås(gjord med morötter och sojagrädde) och fullkornsspagetti. Kanske lite rotsaker i ugn också, det är ju väldigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0