Min invägning


 -0,9 kg
Total viktnedgång: -8,4 kg


Behöver jag säga
att jag är väldigt nöjd? trodde verkligen inte att det skulle ha gått så bra med tanke på att jag varit sjuk och inte tränat på två veckor. I lördags åt vi jättemycket mat och efterrätt samt att det har råkat trilla i lite fika också. Det känns så bra, det är ju så här det ska vara. man ska kunna äta lite extra gott någon dag i veckan samt ta sig något fika. Hoppas bara att jag inte får värsta bakslaget nästa vecka, jag ska sköta mig exemplariskt alla dagar utom lördag då jag är bjuden på middag!

Nu blir det frukost bestående av:
två rostmackor (den grovare versionen)
ägg på mackan
Minikeso
Ekojuice med smak av tranbär/äpple


Kommentarer
Postat av: Emma

Hade gått ner 0,8 sen förra veckan. Har äntligen hamnat på ett nytt lägsta (under nedgången) igen. Skönt!

Tränade CT, men blev så sjukt slut så jag fick lägga av efter 30 minuter. Hade stämplat ihop till en gainomax i mitt häfte, så jag satt i omklädningsrummet och vilade lite och bastade rätt länge. Känns bra.

2008-05-19 @ 12:23:21
URL: http://kompiskrubb.wordpress.com
Postat av: maua

Vad roligt, då kanske du är på våg in i ett riktigt sjysst flow igen, kämpa på!

2008-05-19 @ 14:37:14
URL: http://maua.blogg.se
Postat av: Katta

Vad duktig du är :) ja jag vet att jag borde skriva de, men inte för ofta, vill inte älta det. Men nu är det - 15 kg. så nu är man oficiellt normal viktig på bmi skalan :)

Lycka till du med! Starkt gjort (jag vet) man får slita, men det är det värt! Hämtat ut mina kläder från forever21 idag. allt i M och allt passade, då blir man glad :) ha en bra kväll!

2008-05-19 @ 18:26:28
Postat av: maua

Du också! fatta hur mycket 15 kg är. det är en mellanstor hund eller ett mindre barn. det är helt sjukt, jag har aldrig gått ner så här mycket i hela mitt liv. vi är duktiga! :)

2008-05-19 @ 19:25:35
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0