Min nojja för beach 2008(och resten av livet)

Jag är sjuk igen och har varit några dagar nu men jag eftersom att jag nu har varit förkyld 6 gånger under 2008 har jag ingen lust att tjata om det i bloggen. Nu, how ever, har jag en anledning. Jag har ju haft ett ganska bra flow i min viktkurva senaste månaden och det skulle jag gärna behålla. Anledningen till att det har gått så bra är för att jar har ätit bra och tränat bra. Nu har jag inte kunnat träna på exakt 2 veckor eftersom jag har varit sjuk 2 gånger. ett virus från gbg och ett från luleå. Slutklämmen är att jag är lite orolig över att jag inte har gått ner något sen sist även fast jag har skött mig som en gud. det enda oyttiga jag ätit i veckan var en kanelbulle hos Elinas mamma och det var fanimej helt okej. Hoppas, hoppas, hoppas att jag gått ner något litet hekto i alla fall!

Jag kanske ska göra det officiellt nu och faktiskt berätta för alla att jag har fått sommarjobb. jag har till och med börjat jobba. Posten är min nya arbetsplats and I like it! Jag jobbar  med sortering av A och B-post väldigt förenklat. när jag har lärt mig det ska jag börja tömma postlådor på något distrikt.
Jag gör en liten halvskum grej när jag ska berätta för folk att jag jobbar på posten och det är att så fort jag har sagt det måste jag också säga at jag är jättenöjd med det jobbet eftersom att jag inte vill jobba ensam och bara sitta stilla hela sommaren. typ som att jag övertygar mina vänner och mig själv att det inte är ett skitjobb vilket jag redan vet eftersom jag trivs efter 2 dagar! jag ska försöka sluta med att göra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0