Min sjuttielfte header

Jag vet inte vilken gång i turordningen jag får för mig att byta header, nu är det i alla fall gjort. Den här gillar jag faktiskt ganska mycket, kanske för att jag gillar bilden med körsbärsblommorna från slottsskogen. ah, vilka minnen. Carro har lovat mig en uppföljningskurs i blogg-html, jag ser verkligen fram emot att ta designen mot nya höjder

Jag minns inte om jag har berättat att vi har köpt en ny matta (som jag släpade på tåget fån göteborg!) till vardagsrummet. det är en grå ryamatta med jättefina (tunna) små strån som glänser lite. En bild säger du? ja det ska jag väl kunna ordna:

image314
(bara bonus att katten kom med)

jag skulle vilja ta tillfället i akt och tipsa mina nära om en relativt nystartad blogg, Friafrida.blogg.se! Frida är en väldigt liten långtradarchaufför med hjärtat på rätta stället, kika in hos henne! jag har kännt henne större delen av mitt liv, hon är ett riktigt orginal, på ett bra sätt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Och lilla katten ser ut att trivas ser jag. Rullar hon sig mycket på mattan?

Det blev fint!

2008-05-13 @ 12:57:01
URL: http://kompiskrubb.wordpress.com
Postat av: maua

faktiskt inte! jag hade hoppats på mer rull :)

2008-05-13 @ 16:52:22
URL: http://maua.blogg.se
Postat av: frida

haha så pööt du är =)nu fick ja skratta lite me

2008-05-13 @ 17:56:28
Postat av: maua

Ja, en klockren beskrivning ;)

2008-05-13 @ 19:48:27
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0