Min utmaning

För 5 år sedan: gick jag på gymnasiet och dansade balett och jazz. hade inte en tanke på att läsa vidare inom hälsa och friskvärd.

För 3 år sedan:
Hade jag gått ut skolan och skaffat mig mitt första fasta jobb.Jag och C var mitt uppe i flytten till kallkällan och jag var förvirrad och osäker.

För 1 år sedan: Jobbade jag på Shell-hell och led som en gris. har nog aldrig varit så missnöjd med min livssituation som då. som tur var kom jag in på hälsovägledning någon månad senare.

För 3 månader sedan:
Jobbade vi som galningar med uppgifter i Arb.miljö och stress samt hälsopsykologi. livet var helt okej, jag var lite nervös över att jag inte hade någon praktikplats ännu.

Igår:
kom jag hem från min vistelse i göteborg. var fortfarande lite chockad över vad som sas när jg ringde på en blocket-annons. det var nog det sista jag väntade mig, men det gjorde min dag.

Idag:
Har jag bytt till sommargardiner, klippt kattklor och faktiskt fått ett sommarjobb. Håret har fått en ny färg och jag har försökt få tag på många vänner.

Imorgon: Ska jag promenera med Sarah, kanske försöka plugga lite vilket betyder att jag kommer att hänga på stan.

Om 1 år: Flyttar jag förhoppningsvis ner till varmare breddgrader och läser upp min examen. Jag hoppas även att jag lyckats tappa mina resterande kilon eller i alla fall hålla vikten. det ska nog gå bra.



jag utmanar Sophia, Carro, Lilla fröken, Katta, matte och Raur.

Kommentarer
Postat av: frida

HEJ VOLLO. MIN BLOGG.. FRIFRIDA HÄR... länak till mej me =)

2008-05-12 @ 19:39:50
Postat av: maua

men vännen, då måste jag få en länk! :)

2008-05-12 @ 19:42:14
URL: http://maua.blogg.se
Postat av: Katta

mera utmaningar åt folket! :):)

2008-05-12 @ 22:32:35
Postat av: maua

heh, läste din, det är alltid underhållande att få snoka lite i någon annans förflutna ;)

2008-05-12 @ 22:43:09
URL: http://maua.blogg.se
Postat av: frida

friafrida.blogg.se f'låt =)

2008-05-13 @ 07:51:38
Postat av: M.

Argh då måste jag ju komma ihåg fem år sedan!

2008-05-18 @ 14:06:15
URL: http://comforteagle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0