Mina tattueringstankar

Heidi Hay sa i en intervju för ett tag sedan att hon tattuerar alla kroppsdelar utom könsorgan. den dagen då man börjar tattuera snippor och snoppar* är det inte konst längre. Jag håller med Heidi, jag tycker banne mig att könstattueringar känns tacky. Mina fördomar säger mig att en person som vill ha något tattuerat i snippa eller snopp har något litet behov av att visa upp sig, lite som en babian. fläka ut sig och få något slags rus av det. Alla är säkert inte så, det här är ju bara röster från min hjärna.

Anledningen att jag för den här diskussionen är att jag frågade min man om han skulle kunna tänka sig att tattuera könsorgan varpå han svarade att han inte väljer vart hans kunder vill ha sina tattueringar, han skulle dock tacka nej till att göra en könstattuering. jag tycker att man alltid har ett val. Man kan höja sin egen standard eller sänka den. man kan välja att vara seriös eller inte. Impulstattueringar, Könstattueringar, tattueringar med olämpliga budskap - Oseriöst tycker jag. fast vem vet, det kanske är svartsjuka som talar, att jag inte har lust att se min mans händer på en annan tjejs fitta eller en killes kuk heller för den delen.

(*jag pratar om blygdläppar, förhudar, osv. utsidan/runt om kring är en annan fråga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0