mitt hemliga gym

har just varit och invigt postens egna gym, det var rätt skabbigt men det går ju helt klart att träna där. det är ju ett plus att det ligger så nära, du kanske jag kan gå dit dom gånger jag är för slö för att åka enda till porsön, till exempel som idag. för en gångs skull har jag i princip inga planer för helgen vilket gör mig lite stressad. ingen kompis att hänga med, inga aktiviteter att utöra. så ett hett tips till mina vänner är att slå mig en pling, jag vill ju hitta på något!

image337
titta vad jag ser trevlig ut!


Igår blev jag bjuden på en överaskningsmiddag med tillhörande videohyr av en pojkvän med lite dåligt samvete och jag måste nog erkänna att jag är ganska lättköpt. det blev persisk mat som faktiskt är rätt nyttig så jag behöer inte fundera mer på det heller. nu gäller det bara att vara lite duktig i helgen och inte trycka i sig allt för mycket skräp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0