Min mami och papi

Just nu är jag bara lycklig för att jag har dom bästa föräldrarna.  ikväll har jag och mamma suttit från det hon kom hem från jobbet till 22.00 med en uppgift som jag har haft världens panik över. Samma med pappa, han hjälpte mig jättemycket med en rapport för några veckor sedan och tog fram material som jag kunde använda, hjälpte mig med disposition och andra grejer. Det här är någonting som jag verkligen inte tar för givet, vilka föräldrar gör sånt här för sina barn egentligen? Jag läser fan på universitetsnivå men det spelar ingen roll, dom har aldrig någonsin tvekat att hjälpa mig (om jag ber om det). Det är aldig några suckar eller sura miner, dom ställer helt kravlöst upp och förklarar, hjälper och peppar när som jag behöver det. Min högsta önskan gällande mitt eget föräldraskap är att vara lika bra som dom har varit mot mig och syrran, då känner jag att har jag lyckats.

Jag gjorde ett litet inpulsköp igår
och köpte mig en liten flygbiljett så på lördag åker jag till stockholm för att inleda julklappshandel och shopping för eget bruk. Jag ska även träffa lilla Frida och kanske Carro (om jag någonsin får tag på henne? heh). Resan är delvis i terapeutiskt syfte så att jag inte ska börja utveckla min flygrädsla igen, övning ger ju nämnligen färdighet!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag längtar! =) vetu jag va ti jönköping inatt =) fick köra dit iställe =) kul å se vättern, de va jättefint... ses snart vollo-pop

2008-11-13 @ 19:16:13
Postat av: maua

Jag längtar nog möjligtvis ännu mer :)

2008-11-13 @ 20:44:09
URL: http://maua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0