Min utmaning

Higge, den rackaren har utmanat mig och vem är jag att tacka nej? reglerna lyder följande:

  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag har sjuka tvång när det gäller att byta lakan i sängen. vi har 8 (!) kuddar och alla måste ha ett speciellt örngott, det finns ett komplicerat system. efter allt är bytt måste jag bädda sängen perfekt för att sedan beundra mitt verk. C tycker att jag är skadad.

2. När jag var liten hade jag en ökenråtta som hette Lucia. jag valde namnet Lucia endast för att det skulle matcha syrrans råtta som hette Mia.

3. Jag dödar inte mygg, inte för att jag bryr mig, utan för att  jag tycker att det är vider att kleta sönder insektskroppar.

4. största kändisspottingen var när jag och min familj råkade (!) se Nicole Kidman och Tom Cruise på någon premiär i London. Jag fattade inte förän något år senare att det var en big deal inom kändisspotting.

5. Jag är en obotlig romatiker. En favorit är att gå händelser i förväg och romantisera skiten ur dem. även det som har varit ser jag ofta tillbaka på med något slags saknande svårmod. blommor och choklad funkar ju också.

6. Jag har sett fäbojäntan.

7. Jag har varit så pass flygrädd att jag fick gå till en psykolog i två år. som tur var så hjälpte det, jag är så gott som botad.


Jag utmanar Helena, Sarah, Carro, Mikael, Marie, Linnéa, Johan och om någon annan känner för det. Har du redan gjort utmaningen är det ju bara att skita i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0