Mitt mediatvång

Ikväll blir det ensam-tv-kväll eftersom jag har blivit sjuk tack vare att Cs arbetskompisar hängde på jobbet även fast dom var sjuka. tack för det era jävla monster. Jag gillar ju inte att vara sjuk. speciellt inte när träningen går så pass bra att jag tänkte lägga på ett extra pass varje vecka. Jag ska ju i och för sig inte gnälla, jag går ju själv till skolan sjuk och det är ju av rent egoistiska skäl, jag orkar inte missa något. så förlåt i förväg om jag smittar ner någon.

Det andra tvprogrammet
jag kollar på ikväll är färjan. Bartendern håkan är ju så jävla lustig. han är väl typ 40 och är helt "hey, mitt jobb är svinsoft, man får träffa brudar, lönen är fet, arbetstiderna är grymma och så är jag jävligt bra på att bartendra". klart att han är bra på sitt jobb, hur svårt är det att bartendra efter 18 års träning. nu står han och kryter om att han är så jävla bra på att sälja. jaha, grattis Håkan.

På tal om bananer,
jag måste få be er om hjälp. jag har helt slut på bra träningsmusik så jag tänkte om ni hade något tips? Jag gillar mycket, det behöver inte vara svinbumpig musik bara för att man tränar. senaste favoriten på crosstrainern har varit kleerup - longing for lullabies. egentligen vill jag bara ha något bra, allt som är bra peppar ju på ett eller annat sätt.


Nu - senaste greys anatomy

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nej inte vara sjuk nu, hur ska vi då kunna promenera? Bli frisk :) Krya på dej

2008-11-04 @ 07:29:35
URL: http://sarahyj.blogg.se/
Postat av: maua

men det är inte så farligt, tror att det kommer gå över snabbt. Idag är jag hemma och vilar från skolan bara för att det ska gå lite extra snabbt :)

2008-11-04 @ 10:36:49
URL: http://maua.blogg.se/
Postat av: Emma

gillar du lite lugnare musik men ändå drag i så får jag rekommendera coldplays nya album, Viva la Vida, eller Amy Mcdonald. väldigt bra båda två!! :) Även citizen cope är bra, dock lite rockigare.. lycka till :)

2008-11-04 @ 12:01:24
URL: http://emmaljung.blogg.se/
Postat av: emilia

nej, jag tränar inte. tror du att det kan ha något med saken att göra elr? :)

2008-11-04 @ 18:35:33
URL: http://minimilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0