min giltiga frånvaro

Allt bara snurrar på och jag har verkligen inte tid att stanna upp just nu för att skriva blogg. men jag gör det ändå. senaste (notera) dagarna har vi hunnit med massor med grejer, jag och C. Vi har varit på ikea och fixat våra nya möbler, installerat färdigmålade dörrar, tapetserat en fondvägg i vardagsrummet samt att jag har pluggat och jobbat i massvis. just nu känns det verkligen som om dygnets timmar inte räcker till men kul har vi!

I helgen var jag bjuden
på middag hos min rara vän fanny, och där bjöds det på god mat vill jag lova. efterrätten var speciellt spännande då den bestod av en citrussallad och en sorbet med smak av grönt te och mynta. awesome! efter middagen spelade några utav oss rockband och jag måste faktiskt få påpeka att vi var sjukt grymma, kan iof ha varit en inbillning på grund av alkoholintaget. här är vårat band;


(elina sitter vid ett trumset men det syns tyvärr inte)

Världens coolaste nördigaste tv-spel.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jasså började ni dricka när vi hade farit? hehe :) Fina ni var iaf :)

2008-10-02 @ 05:34:07
URL: http://sarahyj.blogg.se/
Postat av: maua

nä inte nå mycket, vi tog oss någon liten drink till. alltså vi var ju inte fulla, men lite påverkade!

2008-10-02 @ 16:29:50
URL: http://maua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0