Mitt festbesök

Igår var jag på fest. Jag kom dit alldeles för tidigt, alldeles för full, spydde i diskhon samt klossade två glas. skrek åt grannarna och kastade ölburkar ut på gatan. Inget av det där är sant, förutom att jag faktiskt var på fest. Elina hade födelsedagsfirande och det gick till precis som det brukar. Man bjuds på god mat och spelar twister.  Alla  var goa och glada, typ som den sveske festdeltagaren brukar vara. Att tillägas kan även att en liten eng. staff (valp till och med) också deltog i festandet, Hemi heter han. han agerade både partystarter och partypooper.

Hemis taktik
att få igång festen:
  • Springa runt, vifta på svansen
  • pussas lite för mycket
  • gosa med  dom andra deltagarna
  • jucka på en annan hundbesökare. 

Hemis taktik att poopa festen:
  • Kräkas på golvet
  • springa runt mellan twisterspelarna för att  pussa dom i ansiktet
  • sova mitt på golvet när stämningen kommer igång
  • kissa minst en gång i halvtimmen

Kort sagt så var
det en bra kväll. Jag hoppas att marie inte lägger ut alla fula bilder på mig på bilddagboken för jag vet nämnligen att många sådana producerades! that horror. Dom som blev bra får dock gärna hamna on the interwebs, dom skäms jag inte för!

Idag blir det
förhoppningsvis att träna lite på något sätt, kommer även att besöka Mikael, Joakim och Marie om dom tillåter samt att laga fisksoppa. yumpop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0