Mitt sabotage

Ibland börjar jag misstänka att jag försöker sabotera lite för mig själv. på senaste tiden har jag känt mig rätt överbelastad med projekt och andra saker att göra. Nu när vi har börjat beta av det mesta och livet håller på att bli lite enklare börjar jag prata om nya saker att göra. den dagen jag och C tapetserade om började jag googla på om det går att måla en våtrumsvägg och hur man gör och så vidare. som om vi inte hade nog med tapetseringen! Ja, jag gillar ju att ha mycket att göra men på senaste har jag ju nästan beklagat mig lite så vad fan är mitt problem?

Dagens agenda är ändå
väldigt luftig. ska äta lite fil och sen ge mig ut på en promenix. Efter det blir det en visit i skolan och sen har jag faktiskt inget mer jag måste göra förutom lite mental träning. känns nästan obehagligt tomt med det är nog lika bra. annars går jag väl in i väggen.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad klokt av dig, ta det lite lugnt nu! Jag blir alltid så stressad när du skriver/berättar om allt du har gjort, gör och ska göra :) För det är många saker! Kram på dig.

2008-10-07 @ 20:48:16
URL: http://sarahyj.blogg.se/
Postat av: maua

Haha, visst är det så? jag måste fan lugna ner mig. har iaf inte gjort någonting alls nu på kvällen, kollat på tv typ!

2008-10-07 @ 22:00:40
URL: http://maua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0