Min uppdaterade boklista

boklistan växer sig längre och längre men tyvärr kommer den att stanna av nu (har inte läst sen början av sept.) när skolan börjat på allvar. Jag tror att det är någon bok som jag inte minns, en som jag läste snabbt som jag tyckte var dålig. (Uppdatering: Nu kom jag på det, det var den där boken om robbie williams som någon svenne från aftonbladet skrivit)
Jag vill läsa ofta och mycket men jag har inte riktigt samvete om jag ska vara ärlig. Måste. Läsa. Kurslitteratur.

  • Harry Potter och dödsrelikerna, Rowling, J.K.
  • Häxkraft, Whynne Jones, Diana
  • elva minuter, Coelho, Paulo
  • Sent i november, Jansson, Tove
  • Känn pulsen slå, Pålsson, Berny
  • Nattens barn, Lords, Traci
  • Tisdagarna med morrie, Albom, Mitch
  • Snabba chash, Lapidus, Jens
  • Dorian Grays Porträtt, Wilde, Oscar
  • Så dumt! Törnblom, Mia
  • Det ska bli ett sant nöje att döda dig, Graaf, Magdalena
  • Robbie, Sundholm, Magnus
  • Postverket, Bukowski, Charles
  • Ett ufo gör entré, Gardell, J
  • Den hårdaste mannen i showbiz, Jeremy, Ron
  • fördjupade studier i katastroffysik, Pessl, Marisha (pågående)


Nu ska jag laga lax med tabuleh gjord på korngryn! det du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0