Min löningsdag

Är just hemkommen från mitt underbara jobb med mina underbara kollegor. Känner mig trött som fan eftersom att jag har varit igång precis hela dagen. Vi har masserat i skolan idag och det blir man inte precis piggare av, det är ju som värsta sömnmedlet! En klasskompis har gått lös på mina lår, rumpa och vader och det har inte varit nådigt. Asskönt men lite smärtsamt också.

Imorgon är det lön
och det brukar ju betyda att jag går och bränner lite pengar på stan, vilket jag säkert kommer göra den här gången också. Jag har faktiskt blivit duktigare på att inte slösa så jättemycket nu för tiden, jag är nog mer eftertänksam faktiskt! Nu har jag iof fått riktigt bra lön så några kronor kommer kanske att ryka, vi får se, orkar nog inte gå själv på stan och drälla.


Bjussar på en bild av bergnäsbron, inte helt tokigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0