Mina anteckningar

Oj, jag är lite seg just nu. vaknade med C vid kvartinio och har inte gjort något alls sen dess, bara hovrat omkring. Det kan vara rätt skönt det med men jag gillar ju action så nu ska jag snart dra ut och springa. tror att det får bli en lite kortare runda med styrkepass efteråt. det känns som om styrkan börjat ge resultat nu faktiskt, har mycket mindre ont i ryggen.

Idag ska jag
faktiskt åka till skolan, min kurs i effektivt ledarskap börjar 14.45. måste fara lite tidigare så jag hinner skriva ut studiehandledningar till alla andra kurserna också, en students viktigaste livlina! Senare blir det att fara förbi elgiganten och hoppas på att min nya kamera har kommit, då blir det väl foto hela kvällen.

Imorgon börjar riktiga skolan, då ska vi ha intro i massage. Ja, jag vet, jag får gärna öva på dig. det är ju först imorgon jag får träffa alla klasskompisar, det ska faktiskt bli roligt att få höra vad alla har pysslat med under sommaren! min historia är ju inte så händelserik i år. jobb kan man sammanfatta den med.

förresten så fylls reseplanerna bara på mer och mer. Min kusin är väldigt på att fara och resa med mig, både gbg igen och någon europadestination. den stackarn har förresten borrat med slagborr och fått splitter i ögat så han är lite halvblind för tillfället, därför tar jag och C hand om honom lite extra.

Kommentarer
Postat av: Emma

... men du, du kan öva på mig! hahaha :)

2008-09-02 @ 09:25:05
URL: http://kompiskrubb.wordpress.com
Postat av: maua

ja, vad bra! vilken tur, jag hade verkligen svårt att hitta någon att öva på :)

2008-09-02 @ 19:29:45
URL: http://maua.blogg.se/
Postat av: Emma

hur många gånger har du fått höra den? kan tänka mig att det är som "nä behåll kvittot, det är ju ändå inte avdragsgillt" på systemet.

2008-09-02 @ 22:10:43
URL: http://kompiskrubb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0